واقعا اینا دوندونن دختر منم اینطوری شده اخه من فک میکردم اول از پایی در میاد
مال پسر من سه چهار هفته اس بیشتر از این باد کرده ولی خبری نیس هی تب میکنه فقط
پسرمنم هفته پیش تب شدید میکرد بااستامینوفنم پاین نمیومد الان پاینش ی دندون دراومده
وای چقدر باد کرده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.