۹ پاسخ

نه عزیزم
خیلی راحت بود نه تب نه درد
فقط مایعات زیاد بده و بذار تا راه بره
و وقتی زدی بغلش کن یه پنج دقیقه ای کامل پاش ماساژ بده

نه عزیزم

برای دختر من که راحت بود نفهمید چیزی ن تب ن درد پا هیچ

نه خیلی راحته

اصلا سخت نبود
مثل بقیه واکسنا بود

نه سخت نیس زیاد

سخت نبود خیلی، یه شب تب داشت، از عصر تا عصر روز بعد هم پاش درد می‌کرد. که فقط راه نمی.رفت وگرنه گریه اینا هم نمی‌کرد

سخت نبود

نه عزیزم ببر منم خیلی میترسیدم ولی تبش همون ی شبه تا دوروز ی کم پاش دردمیکیرع

سوال های مرتبط