۷ پاسخ

واااااا چرا نزنی؟ باید بزنی توش واکسن سیاه سرفه و کلی چیز هست که بچتو ایمن میکنه

من یه هفته پیش زدم
منم مثل تو خیلی نگران نبودم
فقط روز اول اصلا راه نرف
از روز دوم کم کم اوکی شد
آستا هر چهار ساعت حتی وقتایی ک تبم نداشت دادم ک زود بهتر شه دو روز دادم

منم میترسم ولی مجبورم بزنم سلامتیش مهمتره انشاالله که اذیت نمیشن

عزیزم بنظر من داخل گهواره این واکسنو خیلی خیلی بزرگش کردن اگه بخاطره این نمیخوای بزنی اشتباه میکنی
من دوهفته پیش برای دوقلوهام زدم
مثل بقیه واکسنا فقط یکم پادردش بیشتره که اونم دو روزه اوکی شدن
اگه شربت استارو ۴ساعتی روز اول و ۶ساعتی روز دوم مرتب بدی نگران تب هم نمیخواد باشی

همه رو زدی خان اخر و نمیخوای بزنی؟

چرا نزنی؟

ن نمیشه برا خودش خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان دلساوپارسا مامان دلساوپارسا ۲ سالگی