دختر من نه.ولی قبلش سرماخورد
والااینونمیدونم مثل سرماخوردگیه فکرکنم پنج شیش روز
اره دقیقا
حالت ابریزش بینی و گرفتگی داشت با ستریزین خوب شد
مسئول بهداشت ب من گفت ممکن بعد از یک هفته علائم سرماخوردگی بروز کنه
بچه من نه نگرفت ولی خواهرزادم گرفت اره اونم ابریزش شدیدگرفته بود
نه نگرفته
نه شاید علائم دندون باشه
نه شکر خدا
نه نگرفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.