نهار چی دارید



#واکسن ۱۸ماهگی#تب#سرماخوردگی

۲۱ پاسخ

میخوام برم خونه مامانم سیرابی گذاشته با ترخینه

هیچی حوصله ندارم

کوکوسبزی برای خودم
قیمه برای شوهرم ودخترم

پلو شوشتری
البته بدون لوبیا چشم بلبلی،ما بدون لوبیاشو بیشتر دوست داریم.

بیف استراگانوف

پلو مرع

من هنوز خواب و بیدارم😁

مرغ ترش

اینقدر که این چند روز مامانا کباب مرغ گذاشتن دلم خواست الان می‌خوام برای اولین بار درست کنم انشاالله که خوب بشه

آش .دخترم عاشق آش و ابگوشته

من هدفم ماکارونی بود که دوتا جاری هام پیام دادن میان خونمون دلم میخواد خفشون کنم

هنوز هیچی🤭

خوراک لوبیا

ماکارونی

صبحونه هنوز نخوردیم . تو رخت خوابیم هنوز😊 ناهار چی😬

یه سوال آسون بپرس سر صبحی این چه سوالیه 🤧🤧

جوجه کباب

ماهی

بذار بیدار شیم حالا😅دختر من تا ۱۱خابه بعد صبحانه میخوره بعدش فکر ناهاریم

ماهی و عدس پلو

نمی‌دونم 😭

سوال های مرتبط

مامان جوجه قشنگ🩷 مامان جوجه قشنگ🩷 ۱ سالگی
مامان نُقل و نبات💙🧒 مامان نُقل و نبات💙🧒 ۱ سالگی