۲ پاسخ

۱۸ ماهگی راحت ترین واکسن بود برا دختر من اصلا اذیت نشد خیلیا گفتن سخته تب داره ولی برا دختر من خدارو اصلا تبم نکرد

بخاطر فلج اطفال وبا اینجور مریضیا

سوال های مرتبط

مامان نُقل و نبات💙🧒 مامان نُقل و نبات💙🧒 ۱ سالگی