۱۴ پاسخ

عزیزم اصلا سخت نیست ب صلاح خودشه بای. بزنی ب نظرمن

بايد بزني پاي سلامتي بچه درميونه

منم خیلی میترسیدم ولی اونجوری نبود که فکر میکردم بزن حتما

ببین اصلا سخت نبود فقط اولش نذار راه بره یک ساعت بعدش هم فعالیت عادی اگه میتونی ببرش مهمونی که بازی کنه خواسش پرت بشه. موقع سوزن زدن هم بهتره نگاه نکنه سرشو گرم کن

وای منم دیروز بردم زدم از دیروز دخترم افتاده نمیتونه بلند شه از جاش

دیروز زدم خوب بود
از دیروز کلی راهش بردم اذیت نشدیم اصلن

من دیروز بردم بهداشت زد از دیروز نمیتونه راه بره

واقعا اینهمه استرس نیاز نیستا

من یک شنبه زدم‌ از استرش شبش نخوابیدم ولی شکر خدا خیلی خیلی خوب بود و سبک بلافاصله بردم پارک کلی بازی کرد اومد خونه خوابید شب خیییلی کم تب داشت که پاراکید میدادم اوکی بود
ببر بزن معلوم نیس دو روز دیگه واکسن باشه یا نه

بزن حتما سختیش فقط یه روزه نگران نباش😘

واکسن دخترمنم چند روز ازش گذشته ولی نمیدونم هی توی دلم خالی میشه برم بزنم امروز فردا میکنم😑

منم بخاطر همین ده روزه نزدم🥲🥲🥲

من دو ماه عذاب کشیدم دلم نمیخواست بزنم
ولی خیلی راحت بود اصلا نترس
یه چند ساعت فقط کسل میشه که با استا حل میشه

خیلی سبکههه

سوال های مرتبط