۲۲۲۲۳
مشکیه قشنگه فقط چاکش زیاده
اولی.
حیف لباس ها که با این همهتور و پارچه اضافه خراب شدن
مشکیه عالیه
دوتاش قشنگن
برا پسرخاله شوهر هردوش نا مناسبه،😭
چه جوری برا مراسم پسرخاله شوهرتون میرین دنبال لباس 😕🫤 منکه هرچی تو خونه داشته باشم میپوشم مگر عروسی بچه های خاله و عمو عمو و دایی خودم باشه ک برم دنبال لباس وگرنه جاهای دیگه بلیز شلوار یا بلیز دامن میپوشم از لباسای تو خونه ک دارم
جفتشم خوبه مشکی شیکتره
مشکی اگه استینش اویزون نباشه
ابی بهتره
مشکی خیلی بازه برای عروسی خواهر برادرت اگ هست خوبه
هردو قشنگن مشکیه مدلش بهتره
خوشگلن
هردوقشنگه ولی مشکیه شیکتره
مشکیه قشنگه
مشکی عزیز
جفتشون قشنگن ...من مشکی و بیشتر پسندیدم ❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.