دو سی سی
دوسیسی
جدیدنا چن خریدی؟
دو سیسی باید بذی
خوبه من از اول همین دادم خارجیه حتی دکترا هم توصیه اش میکنن
شنیدم خیلی خوبه ولی من دخترم فروفورت دوست داره
پشتش و نگاه کن عزیزم ببین اهن یا iron چند میلی توش هست
بچه باید روزی ۱۴ میلی گرم اهن بخوره
۷ بود ۲ سی سی
۱۴ بود ۱ سی سی
پسرمن چون کمبود آهن داره.روزی ۴سی سی میدم
عزیزم این قطره طبق نظر بیشتر پزشکا آهن کمتری داره دندون رو سیاه نمیکنه و مزش برای بیشتر بچه ها خوشایند نیست و خیلیم گرون شده من آویفر میدم خوبه و لیپزوفر هم میگن خوبه
عالی من یک سی سی
خوبه من همینو میدم دندون روسیاه نمیکنه پودر داخلش رو باید بریزی داخل قطره من اولین بار نریخته بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.