شروع تب
بنظرم شروعه تبه لباساشو کمتر کم
اره اولشه
بله عزیزم تب داره نیم درجه حتماااا اضافه کن چون این تبسنجا باید حتما اضافه کرد تب سنج جیوه ای هم براش بزن اما تب داره پاراکید بده
0.5درجه اضافه کن یعنی تب داره شروع تب مواظب باش
وای تبه دستگاه تب سنج من ک میگیریم به پیشونی ۳۷وتب نشون میده الارم قرمز میزنه
۳۸ تبه .
یکمبدنشو الان فقط خنک کن همین . شاید گرمشه
بله تب داره
دکتر به من گفت از 37.3 به بالا تب هست حالا باز نظر بقیه هم ببین چیه
نه تب نیس عزیزم نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.