#قد#وزن #واکسن ۱۸ماهگی #تب




😭😭💔😔😔😔😔

تصویر
۸ پاسخ

اگه بعد از ترس شدیده احتمال اینکه این مشکل از روان باشه هست
منم دو سال پیش اینجوری شدم البته پاهامو حس میکردم اما راه نمیتونستم برم انگار زانوهام خالی میکرد جون راه رفتن نداشت و لکنت زبان خیلی شدید گرفتم اصلا نمیتونستم حرف بزنم همراه با حمله های تنفسی
اگر عصبای دستت و دیسک کمر و مغز نباشه باید بری اعصاب و روان تا دارو بدن برای کنترل اضطراب
من ۶ ماه طول کشید تا بهتر شوم

عزیزم توکلت به خدا باشه خودش کمکت میکنه
مطمئنم زود خوب میشی از استرس اینجوری شدی یکم آروم باش بخدا خوب میشی

عرق بهارنارنج واسطوخودوس بخور منم گاهی همینجورمیشم

انشالله خوب میشی عزیزم از فکر و خیال و استرس شاید اینطور شدی ب چیزی فکر نکن ♥️♥️♥️

ایشالا زود خوب بشی عزیزم هیچی نیست نترس خوب میشی ب خودت استرس نده

ایشالله تافردا خوب خوب باشی

وای چه بد ایشالا زودتر خوب میشی عزیزم 😔

اگه قلب و مغز اوکی بوده ، باید ام اس و تیروئید حتما بررسی بشه .

سوال های مرتبط

مامان ❤️diyako❤️ مامان ❤️diyako❤️ ۲ سالگی
مامان هنرمند🤗🤗 مامان هنرمند🤗🤗 ۲ سالگی
مامان عشق کوچولو مامان عشق کوچولو ۲ سالگی
مامان امیر حیدر مامان امیر حیدر ۱ سالگی
مامان پرنسس من💖🍭 مامان پرنسس من💖🍭 ۲ سالگی