۷ پاسخ

عالیه روزی ۴۱ گرم
چه شیری بهش میدی
من بچم رفلاکس اصلا وزن نمیگیره همش بالا میاره

برای من یک ماهگی4400
وقت تولد3000بود
دو هفته دیگه تا دو ماهگی مونده...
برای شما توی22روز عالی وزن گرفته نینی

دختر منم دوماهگی ۴۷۰۰ بود
رفلاکسم داشت🥺🥲

وزن تولدم ۲۹۰۰

عالی

عالیه عزیزم

اره خوبه

سوال های مرتبط