راهی هست بچه بریچ بمونه؟ یا میچرخن کلا ؟

۱۲ پاسخ

سر سنگینه میره پایین تحرک کم کن

تحرکت زیاد نباشه ممکنه بریچ بمونه ولی اکثرا تا ۳۶ هفته بچه میچرخه

عزیزم بنظرتون کدوم عطاری تاساپی و روغن حیوانی خوب داره زاهدان شما از کجا میخرید منم میخام بخرم موندم از کجا

از من ۳۶ هفته سونو دادم چرخیده بود

فقط راهش دعا خواهرم وگرنه نی نی ها میچرخن معمولا

دخترا از چه هفته شروع میکنید به پیاده روی

من ک از اولش بریچه هنوزممم هست🤦🏻‍♀️😂

کاش نی‌نی منم بریچ بمونه🤭

سوال منم هست

اکثر میچرخن🤧😂مال من بریچ بود 32 هفته سونو دادم سفالیک شد😪اگه اونجوری میموند اذیتم نمیشدم

بریچ بود مال من ۳۶ هفته چرخید

ممکنه بمونه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان سانیار مامان سانیار ۱۳ ماهگی
مامان حورا سادات مامان حورا سادات ۱۳ ماهگی
مامان نخودچی مامان نخودچی ۱۱ ماهگی