سر سنگینه میره پایین تحرک کم کن
تحرکت زیاد نباشه ممکنه بریچ بمونه ولی اکثرا تا ۳۶ هفته بچه میچرخه
عزیزم بنظرتون کدوم عطاری تاساپی و روغن حیوانی خوب داره زاهدان شما از کجا میخرید منم میخام بخرم موندم از کجا
از من ۳۶ هفته سونو دادم چرخیده بود
فقط راهش دعا خواهرم وگرنه نی نی ها میچرخن معمولا
دخترا از چه هفته شروع میکنید به پیاده روی
من ک از اولش بریچه هنوزممم هست🤦🏻♀️😂
کاش نینی منم بریچ بمونه🤭
سوال منم هست
اکثر میچرخن🤧😂مال من بریچ بود 32 هفته سونو دادم سفالیک شد😪اگه اونجوری میموند اذیتم نمیشدم
بریچ بود مال من ۳۶ هفته چرخید
ممکنه بمونه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.