خانوما راهی وجود داره بچه بریچ بمونه 😅😁

۷ پاسخ

چرا سز طبیعی خیلی بهتره به نظر من درسته اولش درد داره ولی بعدش دردا تموم میشن خودمم با اینکه بچه اولمه انتخابم طبیعیه🥲

نه راهی نیست😂

دعا😂😂😂

ن احتمال داره بچرخه
مال من سفالیکه ولی نگرانم ک بچرخه🥲

من تنها راهی ک پیدا کردم صحبت کردن با بچه بود .حالا نمیدونم چقد ب حرفم گوش بده 🤣🤣😳

آرزوی همیشگی من🖐️😁

😂😂😂😂😂خب مکه هصوصی سزارین نمیکنی؟

سوال های مرتبط

مامان سفیدبرفی👸🏻✨💗 مامان سفیدبرفی👸🏻✨💗 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان سانیار مامان سانیار ۱۳ ماهگی
مامان حورا سادات مامان حورا سادات ۱۳ ماهگی
مامان نخودچی مامان نخودچی ۱۱ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آرین مامان آرین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وهفتم بارداری