خانوما چکارکنم بچم نچرخه تازایمان بریچ بمونه

۳ پاسخ

هیچکاری نمیشه کرد دست تو نیست عزیزم

باهاش صحبت کن همکاری کنه. منم تو همین وضعیتم، روزی چند بار بهش توضیح میدم‌اگه بریچ بمونه چه خوبیایی داره 🤦‍♀️😅

هیچ کاریش نمیشع کرد حالا بستگی بع شانست دارع

سوال های مرتبط