هیچ راهی نیس بچه بچرخه بریچ بشه؟🥲😂😂

۶ پاسخ

تا ۳۷ هفته همش میچرخن

فک کنم کسایی که یوگا کار میکنن بلد باشن

من تا ۳۱ هفته بریچ بود بعدش چرخید سفالیک شد دوسداشتم بریچ بمونه🥲

فهمیدی بمنم بگو😂

من هر موقع میرم بریچه و خیلی نگران میشم دوس دارم طبیعی زایمان کنم بچه اولم هم هست

نه😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دلبندم💙😍 مامان دلبندم💙😍 ۷ ماهگی
مامان سانیار مامان سانیار ۱۳ ماهگی