من ۲۴/۲۵هفته سونو دادم گفت بریچه و سمت چپ و راست شکمم میزد
هفته ۲۹ام ک سونوی وزن رفتم گفت چرخیده و سرش پایینه ولی همچنان سمت چپ و راست شکمم ضربه میخوره و متوجهش میشم
الان داره بالامیزنه و بیشتر تکون میخوره تا لگد
مال من بریچ بود دیروز صبح ساعت پنج چرخید وقشنگ سرش رفت ولز پایین مثل نبض میزد فکر کنم سکسکه بود وقتی رفته بودم سونو گفت شده سفالیک
سوال منم هست ، واسه من بریچ بود همه جامو میزد همه جاااا... از هفته ۳۴ نرفتم سونو همچنان همه جامو میزنه خیلی دلم میخواد بدونم الان چطوریه
موقع لگد معلومه کدوم سمته
لگداش مشخصه ککدوم سمته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.