۹ پاسخ

یدونه باشه تالحظه اخراحتماش هست ولی دوقلوها جاشون تنگ و تغییر وضعبت نمیدن

من همچنان بریچه

میگن تا ۳۶ هفته جا داره بچرخه

بعضی ها میچرخن بعضی بچه ها هم نمیچرخن

من از اشناهامون دیدم همون زایمان که داشت درد میکشید بچه چرخید سزارینش کردن

دکترم گفت معمولا تا 32 هفته ب بغد احتمال چرخش کمه
ولی موردهایی بود که تا 36 هفته هم چرخیده

من بارداری اولم ۳۵ هفته چرخید سفالیک شد دیگه تغییری نکرد

میگن تا۳۷

من هنوز امید دارم بریچ بشه
ولی از اول سفالیک بود

سوال های مرتبط

مامان آدرین ووآریشاه مامان آدرین ووآریشاه هفته سی‌وسوم بارداری