۸ پاسخ

من جواهردوزی انجام میدم و خداروشکر از درآمد و هنرم راضی ام

من مربی کیک و شیرینی و این چیزام تو خونه حضوری و آنلاین یاد میدم .با دخترم خداروشکر خوبه اونم دیگه کم کم داره قناد میشه 😁

من روانشناسم بعد از بارداری اکثر مشاوره هام و آنلاین کردم خیلی خوبه

من کارم سوشال مدیاست
یه مدت بیکار بودم باز دارم شروع می‌کنم
راضیم خداروشکر

بافتنی و اکسسوری راضیم ولی مشتریان خیلی بدن کارشون همش فکری و عجله ایی هست

منم مشاور کسب کار انلاینم خیلی عالیه بهتر از بیرون درامد روزانه ماهانه

مدرس زبان انگلیسی تو چین (انلاین) بودم عالی بود با تمام قوانین و ضوابطی که داشتن.

سرپرست ارتباط با مشتریانم توی یه شرکت معتبر. راضیم ازش

سوال های مرتبط