ی دهه شصتی هیچ وقت باخت نمیده مگه نمیدونی ما دهه شصتی ها تو ۲۰سالگی متوقف شدیم
پیشاپیش تولدت پرتکرار🍬🍬👏👏
تولدت مبارک عزیزم
چقد اردیبهشتی داریم منم 28تولدمه، میشم 31ساله اما همیشه حس میکنم هنوز18سالمه 😅😅😅
من ماه دیگه ۲۸ ساله میشم
تولدت مبارک ❤️ منم ماه دیگه ۳۳میشم باورم نمیشه.نه من پیر نمیشم
تولدت مبارک عزیزم منم هفته دیگه میرم ۳۴ ولی ناراحت نیستم چون میدونم اگه سنم هم بره بالا از این گوگولیهای قرتی میشم😅😅😅
تازشم هنوز به چهل چهلی جوونی نرسیدی گلم چه خبره پیرشدم پیرشدم راه انداختی 😜😜😘
تولدت مبارك، منم ازینکه سنم بره بالا ناراحت میشم.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.