۴ پاسخ

خوبه همه چیش عزیزم.

خوبه ماشاءالله

بچه من وزن تولد۲۶۰۰بوددوماهگی شد۵۳۰۰یه کوچولوکمه

ن خیلی خوبع من دخترم 3700ب دنیا اومد الان سه ماه نیمشع 6300

سوال های مرتبط

مامان نویان وکایان🩵 مامان نویان وکایان🩵 ۱۲ ماهگی