۱۵ پاسخ

نزار گلم چشم میخوره ی اسفند دود کن ماشاللع به جونش پاهای نانازی داره

دختر منم همینجوری بود دقیقا❤️خوبه بنظرم چون اگه کم بود بهداشت میگفت
دور سر دخترتون چند بود؟

عین پاهای خودته☺️😂😍😍😍

اوخدا😍من غش و ضعف
من پسرم با اینک وزنش زیاده ولی بهش نمیاد نمدونم چرا 🫠نزدیک ۳ماه داره

ننه پاهاش🥹🥹❤

عالیه پاهای کپلشوبده بخوریم😂

ای جونمممم سوگل خانوم وارد میشود 😍
آره عزیزم رشدش خوب بوده فقط اگر آد مرتب نمیدی حتماا هر روز بده بهش

من چقدر تو فکرت بودم امروز
خوبی مائده جان فسقل چطورع😍

خدا حفظش کنه
خیلی رشدش عالی پیش میره

پسر من ۵۰ بود تولد و ۲ماهگی ۶۰ تا وزنش هم ۳۲۰۰ بود ۶ ۱۰۰ بود

چیامیخوری برای زیادیاپرچرب شدن شیرت
دخترمن‌ وزنش یکم کمه

اره خوبه شکر
خداحفظش کنه

دختر منم همین قدر رشد کرده بهداشت گفت خوبه

پسر من تولد ٥١ بود دو ماهگي ٦٠

خدا حفظش کنه
تو نمودار رشد مشخصه دیگه
تو ۶ماهه اول خیلی سریع رشد میکنن

سوال های مرتبط

مامان سامیار و دلسا مامان سامیار و دلسا ۵ ماهگی
مامان شاهان🫅🧸🩵 مامان شاهان🫅🧸🩵 ۸ ماهگی
مامان ماهان🩵 محیا🩷 مامان ماهان🩵 محیا🩷 ۱۵ ماهگی
مامان امیرعلی🫶👑 مامان امیرعلی🫶👑 ۸ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۸ ماهگی
مامان آقا رهام🧸💙 مامان آقا رهام🧸💙 ۴ ماهگی