۳ پاسخ

برا نوزاد دختر خوبه من دوتا دکتر متفاوت بردم هردوشونم متفاوت گفتن یکیش گفت قدش ۵۹. ۸ روز بعد یه دکتر دیگه بردم گفت قدش ۵۷😐

بداشت گفت خوبه؟
نسبت به وزن تولدش فکرمیکنم یکم کم باشه ولی تو‌رنج نرمالی که میگن ماهی ۶۰۰ تا یک کیلو اضافه کنه هست

شیر خودتونو میخوره؟

سوال های مرتبط