دوماهگی ۴۹۰۰ و قد ۵۶ ونیم خوبه؟
تولد ۲۷۲۰بود قد ۴۸

۴ پاسخ

قدش نسبت به وزنش زیاده دختر من تولد ۳۵۰۰ بود دو ماهگی ۶۲۰۰

عالیه .ماشالا

من دخترم
وزن تولد۲۹۰۰ بود
قدش۵۰
۲ماهگی ک بردم
وزنش۵۷۰۰بود
قدش۵۷

خوبه؟

عالیه هزارماشاالله

سوال های مرتبط