۶ پاسخ

دختر من ب دنیا اومدنی ۲۷۰۰بود الان دوماهشه۵۴۰۰
قدشم ۵۹

خوبه عزیزم
منم وزن تولد ۲۸۰۰
وزن دوماهگی ۵۱۰۰
قد ۴۸ بود
شده ۵۹

آره عزیزم خوبه
شیر خودتو میخوره؟

خوبه عزیزم عالیه.

آره بابا خوبه دختر من ۳کیلو بدنیا اومد دوماهگی ۴و۳۰۰شد قدش ۵۱ بدنیا اومد دوماهگی ۵۳ شد کلا قد کوتاهه دخترم ژنتیکی به خونواده باباش رفته

خوب نیس عالیهههههه❤️❤️❤️❤️❤️❤️

سوال های مرتبط

مامان هدیه‌امام‌رضا💚 مامان هدیه‌امام‌رضا💚 ۵ ماهگی
مامان محیاسادات🍭✨ مامان محیاسادات🍭✨ ۱۲ ماهگی
مامان نعمت خدا🧿کیان مامان نعمت خدا🧿کیان ۳ ماهگی