۷ پاسخ

منم دخترم همین بود ۴ماهگی

چ شیری میخوره

اره عزیزم عالیه

بچه من ۴ماهه هس وزنش ۶۳۰۰

خوبه که عالیه بنظرم

نه خوبه خیلی

منم همین بود ن خوبه نرماله

سوال های مرتبط