۵ پاسخ

بشور
بزار تو آب یکم بچوشه خون آب‌ها دربیاد
بعد دوباره بشورش
تو قابلمه آب‌بریز
یه چوب دارچین
یه پیاز درسته تهشو نزن که بتونی راحت آخرش دربیاری
یکم‌زردچوبه
نمک
فلفل سیاه
اگه برگ‌بو‌داری بر بو
نداری یدونه سیر
بزار اروم‌اروم بپزه
میتونی از‌صبح‌بزاری تا بعدازظهر قشنگ‌جا بیافته
ودراخر نوش جانتون

یا کله پاچه میزاریم حتی مثلا کله گوسفند اگه پاچه گاوم داشتیم میزاریم باهم میپزن
اونم پیاز و سیر و نمک و زردچوبه میندازیم


یا تو سوپ میریزیم میپزه مقوی بشه

یا فقط پاچه گاو رو میتونی بپزی مثل کله پاچه بخورین یام ابشو فریز کنی بزاری یخچال

مثل آبگوشت میپزیم ما. یه بار میجوشونیم کفش رو میریزیم بیرون. بعد پیاز زیاد خلال میکنیم با پاچه و زردچوبه و نمک و فلفل و ادویه و نخود تاااا بپزه ابش کم بشه

بشور تو یه قبلمه بزرگ پاچه و پیازبریز بزار بپزه وقتی ۱/۴ اب باقی موند خاموشش کن

پیازو خورد کن توش مامانم یکم برنج خورده میریزه خیلی خوب میشه زیاد نها یکم پیازم فراوون بزار بپزه

سوال های مرتبط

مامان دلارا مامان دلارا ۴ سالگی
مامان سویِ نور✨ مامان سویِ نور✨ ۴ سالگی