۴ پاسخ

اره من حس میکنم نفسمم بالا نمیاد تنگی نفس میگیرم از اعصاب🤕

منکه انقدعصبیم میکنن ک دلم میخواد خفشون کنم ولی نمیشه نهایت ی جیغ بنفش صدام میگیره ی جا میشینم ب گریه ولی من ازدست اینا احساس میکنم دارم راهی دیونه خونه میشم

مشکل منم هست باهاش حرف میزنم انگار دارم با دیوار صحبت میکنم میگه باشه ولی باشش نه هست بعضی وقتا دلم میخواد مثل سگ بزنمش ولی خوب نمی‌زنم تهش دوتا جیغ میزنم صدام میگیره دیگه 🥴

من گاهی به قدری عصبی میشم که شوهرم میگه خب حالا قلبت وانسته

سوال های مرتبط