۴ پاسخ

فکنم تا دو سالگی خودشون نمیخابن

بچه منم ی بار ی جور ولی اکثرا با پستونک میخوابه خودش اگ وسطا خوابش بیدار شد باید بذارم رو پا یا بغل کنم راه ببرم ک پا رو ترجیح میدم نصف شب کی میتونه پاشه راه برع تو خونه

پسر من یه روز رو پا میخوابه یه روز با شیر

از اول رو پا نذاشتم ولی وابسته به شیر هست باید شیرش بدم تا بخوابه اگر هم خسته باشه و سیر هم باشه خودش کف خونه غلت میزنه تا خوابش می‌بره

سوال های مرتبط

مامان Nafas🩷
🩷🩷 مامان Nafas🩷 🩷🩷 ۱۶ ماهگی
مامان حلما مامان حلما ۱ سالگی
مامان آتریسا مامان آتریسا ۲ سالگی
مامان مامان آرازو آیان مامان مامان آرازو آیان ۱۷ ماهگی
مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۱ سالگی