میشه جواب بدین
فرزند پروری شیرخشک دلدرد رفلاکس

تصویر
۳ پاسخ

زوده هنوز عزیزم

پسر خاله همسرم با دلوین تو یه روز ب دنیا اومدن دلوین الان تختو میگیره یکم قدم برمیداره میخواد راه بره ولی اون هنوز نمیتونه بشینه دکترم گفته هیچ مشکلی نیست فقط بعضی بچه ها تنبلن دیر ب خودشون میان
البته اگه پسرت نارس ب دنیا اومده شاید بخاطر نارس بودنشه

عزیزم هنوز ۵ ماهشه چه توقعی داری ازش اصن ۶ ،۷ ماهشم بشه و این کارو نکنه طبیعیه همه بچه ها مث هم نیستن یکی دیر فعال میشه یکی زود و...

سوال های مرتبط

مامان Ⓗⓞⓢⓔⓘⓝ👼🏻✨️ مامان Ⓗⓞⓢⓔⓘⓝ👼🏻✨️ ۶ ماهگی