خیلی تاثیر نداره رژیم و ورزش فقط🚶🏽♀️
من یماه بستم
من که هر وقت بستم شل یا سفت حالت تهوع گرفتم شکمم هم مونده و داخل نرفته دخترم هم اینقدر رفلاکس و کولیک اذیتش میکنه من دیگه یاد شکم و هیکل نیستم😞
من کلا نبستم
من دیگه نمیبندم خیلی گرمه🥺
من تا ۴۰ روز بستم. دکترم گفت تا اون موقع تاثیز داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.