۶ پاسخ

خیلی تاثیر نداره رژیم و ورزش فقط🚶🏽‍♀️

من یماه بستم

من که هر وقت بستم شل یا سفت حالت تهوع گرفتم شکمم هم مونده و داخل نرفته دخترم هم اینقدر رفلاکس و کولیک اذیتش میکنه من دیگه یاد شکم و هیکل نیستم😞

من کلا نبستم

من دیگه نمیبندم خیلی گرمه🥺

من تا ۴۰ روز بستم. دکترم گفت تا اون موقع تاثیز داره

سوال های مرتبط

مامان هدیه زهرا مامان هدیه زهرا ۳ ماهگی