۱۳ پاسخ

بله که تاثیر داره

درد می‌کنه نمیتونم

بستم فرقی نکرد

۱۲ کیلو اضاف دارم

من بلهههه الان یه کوچولو شکم دارم

منم پایین شکمم مونده

منم نبستم والا رفت ته کامل مث روز اول شد

من میبندم، از درد محل عملم کم میکنه

میبندن‌که کمر سفت شه متاسفانه منم نبستم و پشیمونم به شدت کمردرد دارم

من نبستم😐

منم نبستم چون بستنی درد میکنه شکمم،
شکمم کمی هسش

بستم تاثیر نداشت زیاد

منم نیستم خودم لاغر شدم

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد🐣🩵💙 مامان جوجو ممد🐣🩵💙 ۵ ماهگی
مامان پناه و پانیذ مامان پناه و پانیذ ۱۳ ماهگی