من هیچی نبستم شکم هم ندارم الحمدالله
به من تو خود بیمارستان بستن ولی هی در میارم میبندم نمیتونم نگه دارم زیاد
منم نبستم🤦
من دکترم از فردای عمل تجویز کرد خود پرستارا اومدن محکم بستن گفت. فقط برای حمام درار تا یکماه
هم دردم کم شد بعد عمل هم شکمم جمع شد زود
من بستم ولی خیلی خیلی سفت نه
حیلی خوب بود، هم دردم کم شد، هم شکمم از اون وضع دراومد و کمی رفت تو
یه کم بعد حتما سفت سفت می بندم
دکترم میگه تا ۴۰ روز نبند چسبندگی میگیری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.