۱ پاسخ

سلام عزیزم .شاهان واکسن یکسالگی اوریون گرفت .۱۸ ماهگی واکسن mmr داره ونبایدبزنی چون بهش حساس هستش ومن پسرم وبردم متخصص کودکان بهم نامه داد بردم بهداشت وفقط فلج اطفال وسه گانه شوزدم ودیگه mmr نزدن.چون واکسن یکسالگی mmr بود که شاهان بهش حساس بود واوریون گرفت

سوال های مرتبط