بگیر ۴۵
تابستونی آزاد تر بگیر ۴۵
۴۵.....
من جدیدا ۴۵ میخرم چون ۴۰ زیادی اندازه اس،۴۵ قشنگ ازاده براش و قشنگ میشه، البته پسرم ۱۵ کیلوعه
۴۰ خوبه
40خوبع
۴۰
۴۰
چهلو پنج خیلی بزرگه
برا زمستون و پاییز ۴۵ مناسب میشه تازه حالتش لش میشه
من پسرم ۱۵ کیلوعه ۴۰ برمیدارم
قدش چنده؟
به اندازه ها نگاه كن قد ٤٠ تا ٤٢ خوبه براش
من برا ارکان ۴۵ میخرم
چهل خوب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.