پسرم دو سال و نیمشه
۱۲ کیلوعه
سایز ۴۰ بخرم یا 45؟

۱۲ پاسخ

بگیر ۴۵

تابستونی آزاد تر بگیر ۴۵

۴۵.....

من جدیدا ۴۵ میخرم چون ۴۰ زیادی اندازه اس،۴۵ قشنگ ازاده براش و قشنگ میشه، البته پسرم ۱۵ کیلوعه

۴۰ خوبه

40خوبع

۴۰

۴۰
چهلو پنج خیلی بزرگه
برا زمستون و پاییز ۴۵ مناسب میشه تازه حالتش لش میشه
من پسرم ۱۵ کیلوعه ۴۰ برمیدارم

قدش چنده؟

به اندازه ها نگاه كن قد ٤٠ تا ٤٢ خوبه براش

من برا ارکان ۴۵ میخرم

چهل خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان سامیار و تو دلی مامان سامیار و تو دلی هفته پانزدهم بارداری