اخه یکی این نوشته بود ۳۴ بوده بهش استراحت مطلق دادن ادم میترسه
خوبه زیر ۲۷ خطر ناکه که سرکلاژ می کنن بالای ۳۰ که عالیه
خوبه برا من تو انومالی ۳۳ بود دکتر گفت خوبه
سونو سرویکیسفقط واژینال دقیق
خوبه دیگ من تو انومالی ۳۰ بود دکتر گفت خوبه ولی باید رعایت کنم
پادرد که مال منیزیم من الان دارم از درد ران پام میمیرم واقعا و ترشح کمم عادی عزیزم همچی خوبه ایشالا که خوبم پیش بری 😊
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.