۳ پاسخ

عزیزم هر چی خدا بخواد همون میشه انشاالله که سالم و سلامت باشن منم خیلی دوست داشتم اولین بچم پسر بشه خدا خواست و شد دومی اصلا نمی‌خواستم با یه بار باردار شدم من و همسرم فکرشم نمی‌کردیم که بشه با یه بار قرص اورژانسی هم نخوردم ولی وقتی فهمیدم باردارم هم خیلی تعجب کردم هم خوشحال شدم هم دوست داشتم دختر بشه به خصوص به خاطر پسر بزرگم که خیلی خواهر دوست داشت ولی پسر شد وقتی موقع سونو فهمیدم پسر گریه کردم آخه تو ان تی احتمال دختر دادن ولی تو انومالی پسر شد گریم گرفت ولی انقدر خوشحالم پسر عاشق پسرم هستم اتفاقا خوشحالم هستم هر دو بچه هام پسر هستن خدا این طور دوست داشته مامان دو تا پسر ناز باشم خدا رو شکر که سالم و سلامت هستن

ببین یه چیزی بگم اصلا ربطی نداره من اقلا قصد حاملگی نداشتم سر وانیا
بعد شیره انگور میخوردم چیزای گرمی میخوردم بعدش که حامله شدم همه بهم میگفتن سونو اشتباهه هیکلت به پسر میخوره چون ریخته بود تو پهلوهام ولی سونو ۱۰۰ زده بود دختر
از روزی که جنین داخل رحم تشکیل میشه جنسیت معلوم میشه ولی چون کوچیکه سونو نشون نمیده

کلا سردی جات بخور ماست پنیر شیر بعد از تخمک گذاری نزدیک پریود اقدام کن یا بعد از تموم شدن پریود اول مرد ارضا بشه

سوال های مرتبط