۶ پاسخ

نه شربت استامینوفن معمولا ۵ سیسی میدن دیگه

شاید شربت استامینوفن داده
اونو اره باید نصف وزنش بدی
ولی قطره باید نهایت ۲۲ قطره بدی

حتما اشتباه متوجه شدی شاید گفته ‌یه سی سی از نیم سی سی بیشتر ۶ سی سی خیلیه

تو برگه توضیحاتش نگاه من

دخترم نه کیلوئه دکترش میگه۵cc
حالا شما همون ۵تارو بدید

من امروز از داروخانه گرفتم گفت نصف وزنش بده دیگه نمی‌دونم منظورش سیس بود یا قطره 😂😂 واسه واکسنش گرفتم فعلا موقعش نشده

سوال های مرتبط

مامان دخترقشنگم مامان دخترقشنگم ۱ سالگی