سلام خانما بتا ۳۷ خیلی بایینه؟؟؟

۶ پاسخ

اگه اوایلش باشه خوبه

بزار چند روز بگذره دوباره بتا بزن

من یک روز گذشتع بود 33

اولشه عزیزم. هر روز تقریبا دو برابر میشه

نه اونقدی بالاست که بشه گفت مثبت نه اینکه منفیه .. رنج آزمایشگاه چنده واسه مثبت

قبل پریودی یا بعد پریودی

سوال های مرتبط

مامان یسنا مامان یسنا هفته سی‌ام بارداری
مامان ساحل خانم مامان ساحل خانم ۲ سالگی
مامان جان دلم مامان جان دلم ۳ سالگی