عزيزم من با دكتر دليريان واديولوژى نيكو انجام دادم٤٧٠٠ بود واقعا بدون درد و عالى
من با بیحسی با کلی ترس و استرس کی داشتم
۱۲ روز پیش انجام با عکس و وسایل شد ۶ تومن
حتما با بی هوشی برو من بدون بیهوشی بود مردم و زنده شدم
برای من با بیمه ودارو حدودا ۳ملیونشد
۳/۸۵۰
من چند هفته قبل انجام دادم ۴۷۰۰ هرجا میری پیش سیمین ازادبخش بود فک کنم اونجا نرو تکنسینش خیلی بد اخلاقه من خیلی درد کشیدم ساختمان دانا ارض پیما تعریفشو شنیدم من پشیمونم نرفتم اونجا باز بپرس جایی انجام بده با بیحسی
من رفتم شیراز با بیهوشی ۶ تومن
وایی چغدر گرون
۶فکر کنم
من دیروز وقت گرفتم نزدیک پنج تومان
من دیروز رفتم خود عکس ۳۴۰۰داروهاش۱۸۰۰
من قبل عید رفتم ۱۶۰۰شد
حدودا ۴نیم با بیهوشی
۳ تومن ب بالا باید باشه
سلام عزیزم خوبی آره تو عکس رنگی میری ببین لوله هات بازن مصلان رحمت چطوره اینا تخمدان اصلا درد نکنه با بیهوشی هم میتونی بری من با بیهوشی رفتم
من رفتم تهران ۵.۵ بدون بیهوشی
از ۴ شروع میشه به بالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.