برای من با بی حسی و دارو هاش ۳,۵۰۰ شد
شب قبل و بلافاصله بعد از انجام عکس گفتن آزیترو ۵۰۰ بخور..دو سه دیقه قبل انجام عکس برام امپول هیوسین زدن که گرفتگی عضلات رو کم کنه..دارو بی حسی هم به دستم تزریق کرد و انجام داد..
بیشتر بنظرم حس بدی داره..البته من با بی حسی زدم..بدون اون هم میشه ولی اگه لوله بسته باشه بخاطر تزریق ماده حاجب شاید دردناک باشه..
بعدشم بخاطر بی حسی تا چند ساعت گیج و منگ بودم😵💫😵💫
من رفتم هزینه ی عکس ۳ تومن شد وسایلش هم نزدیک ۱ تومن ، یک ساعت قبل از عکس شیاف دیکلوفناک استفاده کردم من با بی حسی انجام دادم درد خیلییییییی کمی داشت من وحشت داشتم از عکس رنگی ولی اصلا اونطوری که میگفتن نبود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.