چون تو ایران زندگی میکنیم و اگه دلمون نگیره غیرعادیه
از نداری بی پولی گرفتاری کی حالش خوبه تو خوبه غروب میگیره من صبح میگیره ظهر میگیره تو دستشویی میگیره تو حموم میگیره جا نیس ک نگیره
من غروبا خفه میشم بخاطر همین عصرا میزنم بیرون
من از بی پولی دلم میگیره
من وقت ندارم دلم بگیره 😭😭همش تو بدو بدو ام
چون دلگیره همه دلشون میگیره
پس من چی بگم
ویوت الان اینه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.