۸ پاسخ

چون تو ایران زندگی میکنیم و اگه دلمون نگیره غیرعادیه

از نداری بی پولی گرفتاری کی حالش خوبه تو خوبه غروب میگیره من صبح میگیره ظهر میگیره تو دستشویی میگیره تو حموم میگیره جا نیس ک نگیره

من غروبا خفه میشم بخاطر همین عصرا میزنم بیرون

من از بی پولی دلم میگیره

من وقت ندارم دلم بگیره 😭😭همش تو بدو بدو ام

چون دلگیره همه دلشون میگیره

پس من چی بگم

ویوت الان اینه؟

سوال های مرتبط

مامان مهدیار مامان مهدیار ۱ سالگی