۱۹ پاسخ

خووووبه بابا بیشتر بد میشه

خیلی خوبه الان

عشقم درخواست دادم قبول کن لطفاً

عالیه از این بیشتر خوب نمیشه

عزیزدلم آدرسشو بده همشهریتم قشنگ زده برات منم میخام برم

خوبه خوشکل رو خط لبت برجسته شده خوشم امد بیشتر نزنی اردکی میشه از بغل بدهه الان عالیه

چقدر قشنگه هزینش چقدر شد؟

دست نزن بهش خوبه

چند هزینش منم میخوام بزنم

میشه اندامتو ببینم نمیدونم چرا کنجکاوم

2 سی‌سی مطمینی زدی،،، من یبار نیم سی‌سی زدم لبم خیلی بزرگ شدن با اینکه لب خودم کوچیک بود

اره یه سی سی دیگه میخواد

نه نزن خوبه

الان خیلی قشنگ و طبیعی بیشتر بزنی زشت میشه غیر طبیعی میشه

عالیه عزیزم

عالیه

خیلی طبیعیه و قشنگه همین اندازه خوبه خوشگل خانم

هنوز خوبه عزیزم

خوبه
چ برندی زدی؟

سوال های مرتبط