۵ پاسخ

والا با دکتر نرفتنت داری سرخود کار میکنی

اسید فولیک5 بخور هر روز یکی نخوری عیب داره

اسید فولیک و ویتامین د باید هر روز آز هر کدوم یکی بخوری وگرنه بچه ممکنه مشکلات نخاعی و مغزی پیدا کنه

عزیزم دکتر بری فقط فولیک اسید یک و ویتامین دی هزار میده...بعدشم سونو آزمایش مینویسه هفته ۷بری.....

البته حتما باید به دکتر یا خانه بهداشت بری

سوال های مرتبط

مامان کوچولو موچولو مامان کوچولو موچولو هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان رویای زندگیم🥰 مامان رویای زندگیم🥰 ۴ ماهگی
مامان پناه زندگیم 🩷 مامان پناه زندگیم 🩷 هفته بیستم بارداری