۸ پاسخ

خیلی بد بود رو اخلاقشون رو غذا و قطره خوردنشونم تاثیر گزاش🥲

دختر منم اصلا گریه نکرد 🥹😍و راحت بود براش

وای خداروشکر منکه دهنم سرویس شد خیلی بد بود اصلا ماه شش خیلی بد بود 🥺🥺🥺

من هنوز نزدم میترسم عاخع واسه چهار ماهگی خعلی خعلی اذیت شد

خداروشکر

خدار‌وشکر عزیزم 😍

عزیزم خداروشکر امیدوارم هفته دیگه برای ماهم اینجوری باشه😍

خدا را شکر

سوال های مرتبط

مامان مامان امیر مامان مامان امیر هفته نهم بارداری