خیلی بد بود رو اخلاقشون رو غذا و قطره خوردنشونم تاثیر گزاش🥲
دختر منم اصلا گریه نکرد 🥹😍و راحت بود براش
وای خداروشکر منکه دهنم سرویس شد خیلی بد بود اصلا ماه شش خیلی بد بود 🥺🥺🥺
من هنوز نزدم میترسم عاخع واسه چهار ماهگی خعلی خعلی اذیت شد
خداروشکر
خداروشکر عزیزم 😍
عزیزم خداروشکر امیدوارم هفته دیگه برای ماهم اینجوری باشه😍
خدا را شکر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.