منم به کمک آینه ولی میمیرما آخرش دیگه نفسم درنمیاد
با کمک حس لامسه
با بدبختی،بدبختی هاااااا🤣🤣🤣🤣🤣
میخوابم تو پودر موبر از گردن تا نوک پا 😅
با پودر موبر
حدسی😅😂🤦🏻♀️
بچه ها بیکینی شما تیره نیس از من تیره بود تیر تر شد خجالت میکشم واس زایمان
شوهرم میزنه واقعا سخته
با این دستگاه شیو ها که سرش گرد. شارژیه.
حفظی و با دست😂(حس لامسه بقول دوستان)😂
از حفظ😂
حس لامسه😂
منم با کمک شوهرم قشنگ با صبر و حوصله میزنم😂🫢
اگر آیینه باشه ک آیینه نباشه لامسه😆
من چون لیزر کردم خیلی محدود مو درمیاد اونم ۶ ماهگی اپیل کردم تو آینه الان اصلا بدون آینه که دید ندارم هنوز به حد اپیل مجدد نرسیده ولی احتمالا به شوهرم بگم اینکارو کنه نمونه جنگل شه برای زایمان
با کمک حس لامسه بسختی
همسر چشمم جایی نمیبینه
من چون لیزرم رفته بودم یکی بود یکی نبود از حفظم نمیتونم بزنم😁
مثل یانگوم چشماتو ببند حس کن😂
با آینه
رو توالت فرنکی
همینجوری شانسی بزن بره😂
آینه بزار جولو خودت منت کسی هم نکش
همینجوری حدسی میزنم
حفظی
بعضی وقتا با کمک همسرم بعضی وقتا چشم بسته 🤣🤣 پروفسور خفیف میشه 🤣🤣🤣
دیگه حدسی شده
چون نمیتونم بذارم همسرم کمک کنه هم روم نمیشه هم بدم میاد
😂😂😂از رو حفظ
حفظی و آیینه🤐😂
ی گونی موبر میریزم تو تشت با بیل هم میزنم هرجا ک دستم رسید میزنم😂
به سختی و از حفظ
با کمک همسر
بسختی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.