مامانا چرا همش احساس دستشویی دارم ؟؟
لطفا بهم بگید لطفااا

۶ پاسخ

اگه هربار میری دسشویی داری که طبیعیه چون فشار میاد
اگه در حد چند قطره هست ممکنه عفونت ادراری باشه
والا ماهم دچاریم🤭😁

چون رحم بزرگتر میشه و به بقیه اعضا مثل مثانه کلیه معده فشار میاره یه روزاییم بیشتر این حس رو داری که میگذره

اگر دستشویی داری و میری میاد که هیچ مثانه تحت فشارع
اگر فقط احساس داری چیزی نیست یا در حد چند قطره ازمایش عفونت ادراری بده

مشکل هممون هست

چون بارداری🤭

طبیعیه عزیزم، روز به روز بیشترم میشه 😅
چون به مثانه فشار میاد، زود به زود پر میشه

سوال های مرتبط

مامان ❤آراد💙 مامان ❤آراد💙 ۹ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان گلی مامان گلی هفته سی‌وهفتم بارداری