۵ پاسخ

ببین حتما پیگیری کن من خودم از بچگی داشتم و متاسفانه با بستن درست نشد ببر بیمارستان نور تو ونک فوق‌العاده هستن تو این زمینه تمرینات ارتوپتیک میدن بهش اگه رفع شد که شد اگه نه به بستن اکتفا نکن عضله های چشمش نزار درگیر بشن ببر پیش دکتر ژاله رجوی من بیشتر از ده تا دکتر رفتم تو سن بیست سالگی به بالا هنه دکتر ها گفتن که عمل کنیم بعد دوسال برمیگرده تنها کسی که گفت دکترها غلط کردن من عمل میکنم با تضمين بر نمیگرده اسن دکتر بود چهار تا عضله من از کار افتاده بود جوری عمل کرد که الان نزدیک ۱۵ سال برنگشته الهی هرجا هست تنش سلامت باشه بهترین دکتر تو این زمینه

البته ناگفته نمونه از ۸ماهگی تنبلی داره 😔و اینکه عینکی شده از هفت ماهگی هم خودم هم بچم خیلی زجرکشیدیم

با پدچشمی میبندم طبق دستور اپتومتریست سه روزم در هفته میبرمش کلاس های ویژن تراپی از ۶/۷۵ الان خیلی پایین اومده ولی پدرم در اومده همش زجرمیکشم باهاش

دختر من داشت از سه سالگی چشمشو بستم خوب نشد بالاخره مجبور شدیم الان عینک میزنه یه مدت تا بهتر بشه

ببر دکتر بهش قطره میده

سوال های مرتبط