میدونم ربطی ندارد کیا در هفته نهم ضربان 170بوده و نینی پسر بوده

۹ پاسخ

ضربان اصلا ربطی نداره
از من همیشه کم بود میگفتن پسر
ولی خدا بهترین نعمتش رو بهم داد

نمیدونم ربطی داشته باشه یا ن ولی ۱۶۳ بود پسره

من ۱۷۸بود سنو قلب رفتم

خواهرشوهرم دوقلو باردار بود دختر پسر ضربان جفتشون یکی بود ربطی به اون نداره
میدونم سوالت فقط از کنجکاوی هست ولی اگه جنسیت رو میخای زود بفهمی سلفری بده

😐😐😐😐😐😐😐

ربط نداره ب جنسیت فک نکن فقط بگوسالم باشه حالاهرچی باشه

زیاد ربط ندارع ولی فک کنم ب دختر میخورع

🫤🫤🫤🫤

ضربان قلب ربطی ب جنسیت نداره، الکیه

سوال های مرتبط

مامان ضربان قلبم مامان ضربان قلبم هفته سیزدهم بارداری
مامان آرمان وکنجد مامان آرمان وکنجد هفته بیست‌ودوم بارداری