۹ پاسخ

خوبن برای وزی مو؟؟

من استفاده کردم موهام بدترشد

من روغن وماسکش ماه رمضون گرفتم با وسایل ها دیگه ۳۷۰۰ شد

عه گرون گرفتی ک من ی اسپری دوفاز هم روش گرفتم داد ۲۵۰۰

خوبن اینا
چیا هستن

برای یسال بسه

منم شامپو از این میزنم

وای منم از این استفاده میکنم 😢

من ماسکش فقط گرفتم 900

سوال های مرتبط