خوبن برای وزی مو؟؟
من استفاده کردم موهام بدترشد
من روغن وماسکش ماه رمضون گرفتم با وسایل ها دیگه ۳۷۰۰ شد
عه گرون گرفتی ک من ی اسپری دوفاز هم روش گرفتم داد ۲۵۰۰
خوبن اینا
چیا هستن
برای یسال بسه
منم شامپو از این میزنم
وای منم از این استفاده میکنم 😢
من ماسکش فقط گرفتم 900
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.